Let's Join Giveaway Wallet By Opzzpinky


Assalamualaikum wrt.

Alhamdulillah hari ini rasa nak tengok blog. Cuma tak tahu nak update tentang apa. Jadi selongkar punya selongkar. Saya ternampak banyak giveaway yang terpampang luas. Ada yang dah tutup, syukur yang ni masih buka. Terima Kasih kepada blogger Papaglamz yang update dan saya terbaca. 

Let's Join...




KLIK GAMBAR

Memandangkan hadiahnya lumayan bagi saya sebab dompet saya pun zip dah tak boleh tutup. Tetapi masih digunakan lagi. Entah bila nak beli yang baru pun tak tahu. Setakat ini masih belum ada yang berkenan di hati. Syukur ada hamba Allah nak hadiahkan, apa kata kita cuba. Itu namanya usaha juga kan. Di samping sokong dan memeriahkan lagi dunia blog. Dalam masa yang sama kita berukhuwah. Wah...dua2 warna cantik ni, Tapi alangkah bahagianya jika memiliki pink sebab kalau kotor masih ceria. Tak gitu?hehe...apapun terima kasih kepada Sang Pemilik Blog Opzzpinky (Sharina Elyana) kerana sudi mengadakan giveaway ini. Semua SYARAT saya dah penuhi. Jika saya menang ataupun takdir tidak menyebelahi(kalah), semoga Allah berkati hidup awak kerana bermurah hati. 

SALAM UKHUWAH. SALAM PERKENALAN.



Comments

Popular posts from this blog

Mini Birthday Giveaway by MiminAdam

[Join] GIVEAWAY : MUDAHNYA NAK MENANG HELLO KITTY DI SHEHANZSTUDIO.COM

Let's Join Giveaway 7 HARI by Syira Lokman